BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 6 June 2011

cuti sekolah! Holiday..

Asal cuti je, hooray, asal cuti je hooray.. ! Bukan ckp kt siapa2 tau.. ckp kt aku sendiri jugak.. Yerp.. siapa yg tak suke time cuti an? Sume suke.. Tapi.. ada 2 perkara yg aku tak suke time cuti! Iaitu:
       
~  kerja skul bertimbun2.. byk ke? Kertas cuti terancang sikit je tapi bila campur dengan nota2 yg bel0m siap, jadi bykla.. tapi betul ke akanku buat sepanjang cuti yg bkl berakhir ni? mmg pecah rekod r kalau aku buat tuwh.. :)
                                  

Ha! Masuk rekod tuwh..
                                                     
~ Bosan! Takde paper aktiviti yg boleh dilakukan.. Hey! Bosan! Bosan! kalau buke aininsofiya8M4 at FACEBOOK bosan jugak! aktiviti yg same je dibuat setiap hari! Chatting, main games, tukar profile banner, liking status, comments, and pages, visit wall org, add friends, update status,  tengok pic org, and so on.. Buke TWITTER  pun bosan jugak! POCODOT pun same! Hey! Bosan2 .. Habis tu.. BLOG ni tak bosan ke? Ha! Jawab2.. 

Ha! Camtula kita stres erk?


Habis tu nk buat ape ea? Mesti borink! Buat bodoh je.. Buat kerje skul ke? HAHA :D 
Okla.. nk ciao dulu.. Assalamualaikum! Sekian daripada AININ SOFIYA    yg bersiaran langsung dari rumahnya sendiri! Ceh keperasananla kau ni! ByeBye AininUgly! <3 LOVE U ALL ! syg diri aku lg, eh2.. nanti org ckp aku ni selfish pulak.. Okla! Aku Sayang Korang! Mmmuah.. Ikhlas ke tak ni? Korang paham2.. Sendirilanya.. TATA.. :]                                     

                                                            

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...